Toimitusvarmuus parantuu
Tuotteet eivät lopu kesken, eikä yritys menetä myyntiä. Toimitusvarmuus paranee, kalliit jälkitoimitukset poistuvat, yritys kasvaa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä.
LeanwareSCM on uuden sukupolven järjestelmä, joka vastaa monipuoliseen oston, hankinnan ja toimitusketjun hallinnan tarpeeseen. Moderni ja tehokas järjestelmä auttaa ostamisessa sekä tuo toimitusketjun hallinnan osaksi liiketoimintaa. Tavoitteet, prosessit ja mittarit: siinä on jutun ydin.
Katso lyhyt video siitä, kuinka helpotat ostamista ja hankintaa LeanwareSCM-ohjelmiston avulla:
LeanwareSCM on helppokäyttöinen SaaS-valmisohjelmisto oston päivittäiseen tekemiseen, läpinäkyvyyteen sekä raportointiin ja analysointiin. Saat oleellisen tiedon selkeästi visualisoituna.
Ohjelmistosta on konkreettista apua, sillä se laskee dynaamisesti nimikkeiden ohjausarvoja, huomioiden asetetut tavoitteet, kulutuksen tai ennusteiden muutokset, luo selkeät toimintatavat ostamiseen, toimittajayhteistyöhön ja valikoiman hallintaan.
Liikkeenjohdon näkökulmasta LeanwareSCM parantaa toimitusketjun hallinnan tunnuslukuja, kuten saatavuutta, varaston kiertoa sekä työmäärää. Pääomaa ei tuhlaannu ylivarastointiin ja tilojen käyttö tehostuu.
Operatiivisen toiminnan puolella ostaminen helpottuu visuaalisen ja selkeän työkalun avulla. Selkeät toimintatavat mahdollistavat oston työn tehostumisen ja resurssien ohjaamisen tärkeimpien tuotteiden suunnitteluun ja valvontaan.
Tuotteet eivät lopu kesken, eikä yritys menetä myyntiä. Toimitusvarmuus paranee, kalliit jälkitoimitukset poistuvat, yritys kasvaa ja asiakkaat ovat tyytyväisiä.
Tuotteita ei varastoida liikaa, varastoon ei sitoudu turhaa rahaa ja tilojen käyttö tehostuu.
Voit katsoa videolta miltä LeanwareSMC näyttää käytössä ja millaisia toiminnallisuuksia ohjelmistosta löytyy.
LeanwareSCM on ainutlaatuinen ratkaisukokonaisuus toimitusketjun hallinnan tekemiseen, seurantaan, läpinäkyvyyteen sekä raportointiin ja analysointiin. Saat oleellisen datan järkevässä muodossa visualisoituna, ja apua tiedon käsittelyyn sekä hyödyntämiseen. Toimitusketjusta tulee läpinäkyvä toimittajista asiakkaisiin.
Tuote laskee dynaamisesti ohjausarvoja, huomioiden kulutuksen tai ennusteiden muutokset, luo selkeät prosessit ja toimintatavat ostamiseen, toimittajayhteistyöhön ja valikoiman hallintaan sekä tuotepolitiikkaan.
LeanwareSCM on ainutlaatuinen ratkaisukokonaisuus toimitusketjun hallinnan tekemiseen, seurantaan, läpinäkyvyyteen sekä raportointiin ja analysointiin. Saat oleellisen datan järkevässä muodossa visualisoituna, ja apua tiedon käsittelyyn sekä hyödyntämiseen. Toimitusketjusta tulee läpinäkyvä toimittajista asiakkaisiin.
Tuote laskee dynaamisesti ohjausarvoja, huomioiden kulutuksen tai ennusteiden muutokset, luo selkeät prosessit ja toimintatavat ostamiseen, toimittajayhteistyöhön ja valikoiman hallintaan sekä tuotepolitiikkaan.
LeanwareSCM on ainutlaatuinen ratkaisukokonaisuus toimitusketjun hallinnan tekemiseen, seurantaan, läpinäkyvyyteen sekä raportointiin ja analysointiin. Saat oleellisen datan järkevässä muodossa visualisoituna, ja apua tiedon käsittelyyn sekä hyödyntämiseen. Toimitusketjusta tulee läpinäkyvä toimittajista asiakkaisiin.
Tuote laskee dynaamisesti ohjausarvoja, huomioiden kulutuksen tai ennusteiden muutokset, luo selkeät prosessit ja toimintatavat ostamiseen, toimittajayhteistyöhön ja valikoiman hallintaan sekä tuotepolitiikkaan.
Organisaation on optimoitava ja digitalisoitava toimitusketju. Ohjatuilla prosesseilla ja järjestelmillä varmistetaan, että oikea materiaalit ovat oikeissa paikoissa oikeaan aikaan, kaikkialla maailmassa. Samalla voidaan estää ylivarastointi ja puutteet. Tämä parantaa kassavirtaa ja pienentää kustannuksia.
Saat oston työn selkeämmäksi ja voit näyttää onnistumisia, sillä nyt siihen on työkalut. Saavutat pienemmät varastot ja paremman saatavuuden, mutta ennen kaikkea helpotat työtä ja parannat motivaatiota sekä asiakastyytyväisyyttä. Saat järjestelmän, mutta myös osaamisen ja koulutuksen sen tueksi, sekä oppeja hyödyntämään lukuja, mittareita ja raportteja.
Vain tarvittavat tiedot ovat näkyvillä. Oletusroolit lisäävät tietoturvaa ja poistavat informaatioähkyä. Roolipohjaisuus antaa käyttö-, muokkaus- ja näkyvyysoikeudet käyttäjätasolle asti.
Ohjelmisto toimii myös mobiililaitteilla. Oleellisen tiedon jakaminen muille on sujuvaa. Ohjelmisto ei vaadi erillistä asennusta koneelle ja uusin versio on aina käytössä.
Tärkeimpien asetusten ja mm. nimikkeiden ohjausten tekeminen tehdään ohjattuina toimintoina. Se helpottaa ja ohjaa käyttöönotossa, kun tiedetään mitä on tehtävä missäkin vaiheessa.
Laaja datamäärä on visualisoitu ymmärrettävään muotoon, joka mahdollistaa hyvän toimitusketjun hallinnan.
Kaikki tieto ja kommentit kirjataan järjestelmään, jolloin kömpelö hiljainen tieto poistuu ja toiminta digitalisoituu. Paperiset muistiinpanot jäävät taka-alalle, jolloin uusia työntekijöitä on helpompi perehdyttää.
Raportointi mahdollistaa reaaliaikaisen seurannan, jopa mobiilisti. Raportit ovat selkeitä, kompakteja ja helppolukuisia. Saat näkyvyyden toimittajayhteenvedoista asiakaspäähän asti, eli koko ketjun avattuna. Raportointikokonaisuus on kehitetty yli 500 käyttäjän tarpeiden mukaisesti, jonka visuaalisuus, käyttöliittymä ja toiminnallisuudet ovat jo valmiiksi mietittyjä.
Kokonaisuudet voidaan pilkkoa ohjatuiksi osakokonaisuuksiksi, joilla on omat tavoitteet, mittarit ja ohjausmalli. Tarkasteltavat asiat voidaan jakaa omiin kokonaisuuksiin, esimerkiksi voidaan tarkastella yhtä tuoteryhmää koko varaston sijaan.
Huipputulos mahdollistuu, kun asetetaan ensiksi tavoitteet ristikkäisille tunnusluvuille (varaston arvo, työmäärä, saatavuus) ja tämän jälkeen lasketaan ohjaus, joka johtaa näihin tavoitteisiin. Lisätietoja saat asiakastarinoista.
LeanwareSCM tuo faktoihin perustuvan ja selkeän prosessin ohjaustavan hallintaan. Järjestelmä ehdottaa milloin kannattaa varastoida ja milloin ei.
Tehosta ostamista ja toimitusketjun hallintaa LeanwareSCM-ohjelmistolla. Asiantuntijamme auttavat löytämään juuri teidän tarpeisiinne sopivan kokonaisuuden.
Ohjelmistosta on tarjolla kolme eri tarpeisiin räätälöityä versiota: Starter, Business sekä Business Pro. Version valintaan vaikuttaa erityisesti nimikkeiden sekä varastojen määrä ja integraatiotarpeet.
Starter-versio alkaen 490 €/kk
Ohjelmiston käyttöönotto on helppoa ja meiltä löytyvät valmiit integraatiot kaikkiin yleisimpiin ERP-järjestelmiin. Lisäoptiona ohjelmistoon on saatavilla valmis BI-analytiikkapaketti. Integraatioiden hinnoittelu pohjautuu integraatiotapoihin sekä käytössä olevaan ERP-järjestelmään.
Alkaen 3 990 €
Tuote on käyttäjää ohjaava ja sen käytön oppiminen on helppoa. Sujuva käyttöönotto varmistuu ja ohjelmiston hyödyt konkretisoituvat mahdollisimman nopeasti valmiiden eri asiakastarpeisiin räätälöityjen koulutuspakettien avulla. Kouluttajillamme on vuosien työkokemus eri toimialoilta sekä kattava osaaminen hankinnan ja prosessien tehostamisesta.
Haluatko kuulla lisää? Jätä yhteystietosi, niin olemme teihin pian yhteydessä.